Clear Clear
Spitalul de Recuperare Borsa
Text Mic Text Mediu Text Mare   Imprimare Text   Sitemap
Clear
Clear
Publicat in 18.11.2019
Informatii Internare

Informatii Internare

Respectati programarile si termenele indicate de personalul medical.

La internare, furnizati datele cerute de Biroul de Internari. Va asiguram de deplina confidentialitate a datelor furnizate si de faptul ca ele sunt folosite numai în interesul si pentru siguranta dumneavoastra si a actului medical.

sageataCost pe zi spitalizare în anul 2018

Documente necesare la internare


1. PENTRU PACIENTII CRONICI PROGRAMATI
sageataBilet de trimitere de la medicul de familie sau medicul de specialitate clinică;
sageataCarte de identitate sau Buletin de identitate;
sageataCardul national de sănătate sau Adeverinta inlocuitoare de card national de sănătate doar pentru persoanele peste 18 ani;
sageataCertificat de nastere pentru minorii sub 14 ani;
sageataActe doveditoare a calitatii de asigurat: adeverinta de salarizare cu mentionarea ultimului ordin de plata a virarii contributiei; cupon de pensie (nu mai vechi de 2 luni); adeverinta de elev sau student; adeverinta de somaj sau adeverinta ca este dependent social de la primarie etc.

2. PENTRU PACIENTII INTERNATI DE URGENTĂ
sageataBolnavii trebuie sa prezinte actele mai sus mentionate in cel mult 4 zile de la internare;
sageataBolnavii care nu au calitatea de asigurat si se interneaza de urgenta beneficiaza de asistenta medicala necesara, iar la externare se stabileste de Comisia Medicală numărul de zile care au constituit internarea de urgentă, restul zilelor urmând sa fie achitate de către pacient.

3. FOARTE IMPORTANT!
FARA ACTELE DOVEDITOARE A CALITATII DE ASIGURAT PACIENTUL ESTE OBLIGAT SA PLATEASCA SPITALIZAREA!

Alte informatii despre internare


Informati medicul curant si personalul medical asupra oricaror altor afectiuni de care ati suferit sau suferiti în momentul actual.

Informati medicul si personalul medical asupra tratamentelor pe care le-ati urmat sau le urmati în prezent. Tratamentele cronice indicate de alti specialisti vor fi continuate dupa informarea si cu acceptul medicului chirurg si anestezist si în ziua interventiei. Va rugam sa informati medicul daca sunteti sub tratament cu Aspirina, Trombostop, Sintrom, Plavix sau alte medicamente hipocoagulante. Tratamentul cu Aspirina se va întrerupe cu cel putin 5 zile înaintea interventiei chirurgicale. De asemenea, tratamentul cu contraceptive orale combinate trebuie întrerupt cu 8 zile înainte de interventie, iar protectia împotriva unei sarcini nedorite trebuie asigurata prin alte metode.

Informati medicul si personalul medical asupra alergiilor, sensibilitatilor deosebite la orice fel de medicament, aliment sau subsanta, organica sau anorganica, precum si asupra eventualelor reactii deosebite aparute ca urmare a administrarii sau contactului cu vreun produs.

Informati medicul curant si personalul medical asupra unor eventuale restrictii de ordin medical impuse de optiuni de constiinta sau de credinta.

Informati din timp cu privire la anumite obiceiuri alimentare personale sau diete pe care doriti sa le respectati pe perioada internarii, pentru ca personalul sa vi le poata asigura.

In vederea asigurarii unui optime asepsii si prevenirii infectiilor, protocolul de pregatire a interventiei chirurgicale impune:

sageatacu o ora înainte de interventie, dusul cu sampon sau sapun, care va vor fi puse la dispozitie si care, în unele situatii, pot contine un dezinfectant special;
sageatacu 30 min înainte de interventie, igiena orala realizata prin periajul energic al dintilor timp de 2 minute;
sageataîn anumite interventii, depilarea zonei de incizie cu crema de uz chirurgical, care va va fi pusa la dispozitie.

Daca ati uitat acasa unul sau mai multe dintre produsele de igiena personala sau unele articole de îmbracaminte care va sunt necesare pe durata sederii, va rugam sa va adresati asistentei, pentru ca acestea sa va fie puse la dispozitie, fara nici o obligatie financiara.

Fumatul este interzis pe teritoriul clinicii, cu exceptia locurilor special amenajate, care va vor fi indicate de personal.

Obiectele de valoare trebuie declarate si eventual depuse în seiful clinicii, pentru a va putea proteja. Desi clinica este dotata cu multiple sisteme de siguranta nu ne asumam raspunderea pentru bunurile nedeclarate.

Pentru buna desfasurare a activitatii si pentru confortul dumneavoastra va rugam sa respectati recomandarile personalului de la salon si de la sala de operatie.

La solicitarea medicului si/sau a medicului anestezist, este INTERZIS consumul oricaror alimente solide cu mai putin de 6 ore, precum si a oricaror lichide cu mai putin de 4 ore înaintea interventiei chirurgicale, indiferent de natura anesteziei.

Introducerea de alimente în clinica nu este agreata, cu exceptia unor situatii speciale care pot fi discutate cu personalul. Mesele sunt incluse în tarifele clinicii, iar pentru alegerea meniului veti fi consultat de asistenta din sectie în ziua internarii.

Vizitele familiei si/sau prietenilor sunt permise în limite decente pana la maxim ora 20:00, fara a interfera cu intimitatea si linistea celorlalti pacienti. Nu sunt permise vizitele în terapia intensiva. Daca doriti ca o persoana apropiata sa ramâna cu dumneavoastra peste noapte va rugam sa ne anuntati din timp. Acest lucru este posibil doar în limita locurilor disponibile si contra unei taxe hoteliere.

Este permis accesul cu telefoane mobile în salon, cu rugamintea de a respecta dreptul la liniste si intimitate a celorlalti pacienti. Puteti primi telefoane sau faxuri în mod gratuit pe telefonul clinicii. Accesul la internet este gratuit, va rugam sa contactati asistenta sefa.

Personalul medical a fost ales pe baza competentei si a disponibilitatii de comunicare si se afla la dispozitia dumneavoastra în permanenta. Va rugam sa informati asistenta sefa sau medicul asupra oricaror probleme aparute în relatia cu personalul.

Conform legii drepturilor pacientului (nr. 46/2003), dumneavoastra sunteti singurii care puteti hotarâ daca alte persoane pot fi informate cu privire la tratamentul, procedurile sau rezultatul investigatiilor si tratamentelor efectuate în cadrul serviciului nostru si care anume informatii pot fi furnizate.

Asteptam cu interes sugestiile si observatiile dumneavoastra în vederea continuei perfectionari a performantelor noastre.



Clear
Clear Clear
Casa de Asigurări de Sănătate MaramureşDirecţia de Sănătate Publică MaramureşMinisterul SănătăţiiGDPR

© 2007-2024 Spitalul de Recuperare Borşa | str. Floare de Colţ, nr. 1, Borşa, Maramureş | 0262 342120 | 0262 343169

Aceasta pagina a fost vizitata de 10.945 ori, iar acest website de 1.173.862 ori. Avem 4 vizitatori on-line.

King Systems® King Systems | Web Design | Web Development | Web Hosting | Logo Design
Clear Clear